2008. május 17., szombat

Diana Győrben

Egy hosszú hétvége Győrben. Három gépet is vittem, az egyik a Diana+, két 400-as Fuji filmmel. A hangulatos győri utcák és házak arra csábítják a túristát, hogy állandóan házakat, utcarészleteket meg ablakokat fotózzon, én is beleszaladtam ebbe. Van azért a képek között más is, például egy vadítóan piros postaláda, rajta szimpatikus matricával. (A nagyításon jobban olvasható a felirata.) Mellesleg az egész város tele van ragasztgatva hasonlókkal. Kis megkönnyebbülés volt, hogy másnapra valaki lekaparta a postaládát.

Ez a postaládás kép arra is jó, hogy megfigyeljük, milyen nagymértékű a parallaxis hiba ennél a fényképezőgépnél: egy méterről fotóztam, és a mondott felirat a keresőben pont középen volt.

Van a képek között két lyukkamerás is, vagyis olyan, amikor leszedjük a Diana+ objektívjét, és a blendenyílást lyuk üzemmódba állítjuk. Két szökőkutas képről van szó, könnyű megtalálni, mert kicsit nagyobb a látószög, és kicsit életlenebb a kép. Az esti képek 11-es nyílással, és 5-6 mp-es expozíciós idővel készültek.

Hamarosan követklezik még két sorozat győri kép, az egyik a Lomolitos-sal készült, a másik az "ujrahasznosított" nomane géppel.

Itt a többi Győrben készült kép:
- Eldobható panorámakép
- Lomolitos Győrben


Áthozott kommentek:

Zsuzsa - http://zsuzsasphotos.blogspot.com 2008.05.23. 21:03:09
En is Gyorben laktam az akkori Lenin uti altalanos iskola epuleteben, kislany koromban. Nagyon szep emlekeim vannak. Jo volt latni egy-ket kepet. Mar 30 eve nem voltam otthon. Most Los Angelesben elek. Ha van kedved nezd meg a kepeimet: zsuzsasphotos.blogspot.com Udv. Zsuzsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...