2008. május 18., vasárnap

Lomolitos Győrben

Hosszú hétvége Győrben, második rész. Ezek a képek egy 200-as TUDOR nevezetű filmre készültek. Régi márka ez, amikor beadtam előhívatni, az eladó összecsapta a tenyerét, hogy ezt meg honnan szereztem. A Fókusz Fotó-ból származik, 336 Ft darabja. Itt még lejárt filmeket is lehet kapni.

Kicsit furcsák lettek a képek, némelyik egészen kékes lett, némelyik meg pirosas. Alig bírtam nagyjából kiegyenlíteni a színeket. Viszont az egek azok elég szépek lettek.

A Lomolitos-szal azért jó fényképezni, mert elég beletenni egy 200-as filmet, kivárni egy napsütést, és kattogtatni. Nem kell (nem is lehet) állítani rajta sem élességet, sem egyéb paramétert, és mégis minden kép jól exponált lesz.

Itt a többi Győrben készült kép:
- Eldobható panorámakép
- Diana Győrben


Áthozott kommentek:

dawn - http://dawn.freeblog.hu 2008.05.19. 10:29:42
jónak tűnik ez a fókusz fotó, kösz, hogy megemlítetted, kíváncsi vagyok, hogy tényleg minden filmet árulnak-e ami a listán van. főleg, hogy agfa ct precisia-juk is van még, egyik legjobb film kereszthíváshoz ;)
apropó kereszthívás, azt el is felejtettem megkérdezni, hogy hol csináltattad az xpro-t, mert én voltam pár helyen és ahol tudták miről van szó, ott nemet mondtak rá, végül egy jótanács hatására a fotomarketnél simán megcsinálták, bár nem kérdeztem, hogy vállalják-e, csak mondtam, hogy csinálják így :)

Gyulus - http://lomolitosblog.blogspot.com/ 2008.05.19. 11:15:24
A Mamutban a Puskás Fotó-ban hívattam keresztbe. Ott tudják, miről van szó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...