2009. október 31., szombat

Optikai Üveg Lencse

Ez a nyersfordítása az objektív márkájának, amit a Kinon nevezetű gép visel. Ettől függetlenül a napokban van a LomolitosBlog két éves születésnapja, és tudvalevő, hogy ilyenkor a legszebbek a sárguló levelű fák a Budakeszi út körüli erdőkben. Így volt ez két éve is, és az idén is, ezt gondoltam megörökíteni ezzel a megejtően primitív fényképezőgéppel.

Optical Glass Lens
Kinon RX-7 (több kép)

Az objektív 50mm-es, emaitt a sárguló levelű fák nem fértek bele eléggé a képbe. Mindazonáltal a Foto Express nevezetű 200-as film miatt, vagy a "remek" lencse miatt a képek elég életlenek lettek, és meglehetősen szemcsések is. Tehát ez a gép ezzel a filmmel egyáltalán nem mondható szerencsés párosításnak.

Amikor tavaly novemberben fotóztam a Kinon géppel, az interneten próbáltam keresni róla információkat, de csak Nikon-t, és Canon-t és egy Mazdát találtam. Most viszont a saját tavalyi posztomat. Tehát azóta se lett egy világmárka, bár ezt nem csodálom.

A képek tehát olyanok, amilyenek, nem valószínű, hogy díjat fogok nyerni velük a "A világ legszebb őszi képei" című fotópályázaton, de a "Hol tart ma az egyetemes fotóművészet" címűn se, ha egyáltalán vannak ilyenek valahol. Viszont remek reggeli napsütéses séta volt. Meg busz.

1 megjegyzés:

  1. tetszik nagyon, valószínűleg az én gépemről mintázták:
    http://farm4.staticflickr.com/3805/12464263333_1deafcf2e2_z.jpg

    VálaszTörlés

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...