2008. június 7., szombat

Kismacska szinesben

Egy vörös kismacska került a házhoz. Ugrál a kertben, felmászik mindenre, valamint néha lustálkodik. A Colorspash kamera kiválóan alkalmas arra, hogy mozgó macskát mozgás közben fotózzunk. Vagy alvás közben. A képek úgy készültek, (vagyis a Colorsplash-sel úgy kell fényképezni) hogy beállítottam az egyik vakuszínt, megközelítettem a macskát, exponáltam "B" idővel, miközben mozgattam a gépet, majd felengedtem az exponáló gombot. A vaku ekkor villan. Szerencsés esetben egy jól bemozdult, szines hátterű szines macskát kapunk. A képeket amúgy a híres Véletlen erősen irányítása alatt tartja.

A képek Gimp-ben egy kis utómunkálatnak estek alá, hogy kontrasztosabbak, és egy picit élénkebbek legyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...