2009. november 13., péntek

Lapszemle: Egy örökbefogadott Diana "F"

Stephanie Amerikában él, és amint a blogjának neve is mutatja, alternatív fotózással foglalkozik. Ahogy írja, rátalált egy eredeti, korabeli Diana "F" fényképezőgépre. Tehát nem arról a manapság utángyártott divatos Diana pluszról van szó, amivel magam is rendelkezem, hanem arról, aminek alapján ez készül.

A hiteles Diana F! Én találtam rá egyedül és elhagyott házban egy teli agglegény. Ő volt a sor a köpeny, a poros, fel nem használt, és törött. Kiáltotta ki a jó otthon! Szívesen magáévá Miss Diana az én kedves kis-szeres a kamerák...

Ahogy a képen is látszik, a gépet agyon kellet szigetelőszalagozni, elég szakadt lehetett, amikor kihúzta az agglegények alól.

Stephanie ezután ír az eredeti Diana történetéről egy keveset, majd megjegyzi, hogy az "F" azt jelenti, hogy flash, vagyis vaku, de ez sajnos a talált Diana tetejéről teljesen letört. Természetesen tesztképeket is láthatunk, a szerző szerint az eredeti Diana érdekesebb képeket csinál, mint a klón, és ráadásul ingyen is volt.

Mindent összevetve, nem túl kopott! Egészen meglepődtem, amikor néztem a negatívokat. Ő keltett némi klasszikus fény szivárgás és néhány véletlenszerű out-of-fókusz puha vignettálás az egész kép. Az ítélet (eddig) ... ő egy kapust!

Stephanie írását itt lehet megtekinteni: Meet Miss Diana..., és figyelemre méltó a flickr gyűjteménye is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...