2008. március 1., szombat

Lomolitos a Nagyvárad téren

Régen fényképeztem már a Lomolitos-szal, most egy FUJI Superia 200-as filmmel idéztem fel a lomo érzést. Az alant látható izé egy lomográfiai (értsd: majdcsak lesz rajta valami) panorámakép, ami úgy készült, hogy egy helyben állva körbefotóztam a Nagyvárad teret. Szkennelés után a kilenc képet egymás mellé raktam, és a megfelelő mértékben egymás alá csúsztattam őket. Az utolsó, tizedik kép megegyezik az elsővel, ez benne a csalás. A kép alatt található vízszintes csúsztató eszközzel (scrollbar) lehet végigforgatni a képeket.

Az lenne a jó, ha a végénél újra kezdődne, de jelenleg sajnos ilyet nem tudok. Természetesen egy műanyag lencsés single-use kamera a lehető legalkalmatlanabb eszköz arra, hogy "hivatalos" panorámaképet készítsünk, mivel a képek szélein teljesen másképp rajzol az objektív, mint a középen. Viszont pont ettől lesz érdekes. Már akinek.

Mindenesetre itt látható a többi kép is, ami a Nagyvárad téren, és a környéken készült. Néhány kép a Heim Pál kórház udvarán "lett".

A színeket jól felélénkítettem, hogy látványosabbak legyenek a képek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...