2009. november 14., szombat

Dráguló Polaroid - de legalább még van

Polaroid képeket számítógépen nézni olyasmi, mint véres háborút hírnöktől végighallgatni. Jó, jó, de nem az igazi. A polaroid képeket kézbe kell fogni, lapozgatni kell. Át kell élni, mint a háborút, már elnézést.

Kézben tartva jó...
...hogy közelről lássuk
Polaroid Spice Cam
Kép a képben

Szóval egyszercsak váratlanul kisütött a nap. Gyorsan elrohantunk, hogy az elfekvő polaroid csomag fenekére nézzünk, kihasználva az ajándékba kapott napfényt. Megjegyzem, hogy egy 10-es csomag ímmár 6490 Ft-ba kerül, tehát a képek darabja közelíti a 650 Ft-ot. Nem piskóta, de megéri. A digitális nyomogatós világban már az is külön élmény, hogy az exponáló gomb elsütéséhez fizikai erőre van szükség, nem beszélve arról a csatazajról, ami a papírkép kijövetelekor hallatszik. Nem az a lesifotós eszköz, az már biztos.

Aki az utolsó két képet látva kérdőn felvonja a szemöldökét, annak elárulom, hogy egy alkalommal a fényképezőgép leesett a földre, és utána, mivel nem lehetett exponálni vele, mindent létező bizgentyűt (3 darab) nyomkodtam, állítgattam, kinyitottam, becsuktam, erre megjavult. És a két szóban forgó képet produkálta, de hát ilyennek is kell lennie.

5 megjegyzés:

  1. Jók a képek, az utolsó kettő a legjobb! :D
    Egyébként úgy tudom, hogy újre kezdikgyártani a polaroid nyersanyagokat egy összefogás hatására! Talán így olcsóbb lesz,vagy pont ezért drágul?

    VálaszTörlés
  2. Igen, ezt az újrakezdést én is ismerem, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. Tartok attól, hogy olcsóbb nem lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. a barna folt nem a nyomkodástól van, hanem a beszáradt vegyszertől, amit a görgők nem tudtak mindenhova eljuttatni. sajnos lejárt nyersanyagnál előfordul :(

    VálaszTörlés
  4. hol és mennyiért lehet polához kazettát venni?

    VálaszTörlés
  5. A Puskás Fotó-ban szoktuk venni, a Mammutban például, 6000 Ft-nál is többe kerül sajnos.

    VálaszTörlés

Jó, ha ide írsz valamit.

Legnépszerűbb...