2008. május 4., vasárnap

Mozgó napfénykép lyukkamerával

Egy kételkedő olvasó, és a magam meggyőzésére kipróbáltam ma délelőtt ezt a "mit csinál a Nap a lyukkamerával" kérdést. Igazam lett, a rejtvény megfejtése tényleg az.

Kiálltam a napra, levettem a szigetelőszalagot a lyukkameráról, és a Nap felé fordítva gyorsan megmozgattam a kamerát. Az eredmény itt látható, akárki kipróbálhatja:

A mozgó Nap. Klikk, nagyobb méret.

Aki különösen ügyeskezű, az akár írtat is a Nap segítségével a fotópapírra. Ehhez nem úgy kellene mozgatni a dobozt, mintha betűket írnánk mondjuk egy villanykörtével a sötétben, hanem a dobozt valahogy a saját tengelye körül kellene forgatni. Nem könnyű dolog.

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szar az a kép meg szerkesztett lófa...

    VálaszTörlés
  2. Örülök a véleményednek, ilyennek is kell lenni.
    A kép egyébként valódi.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nincs csalás a képben. Biztos hogy eredeti.Legalábbis én hiszek benne. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez egy nagy SZ@R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........_|_......!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Hé trollok!
    Itt nem kell erre időt pocsékolni, ez nem az a blog. Nyugodtan mehettek vissza a kurucinfóra.

    VálaszTörlés

Legnépszerűbb...